Вівторок, 26.09.2017, 18:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Розважівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація для батьків

Для учнів 8-11 класів було проведено профорієнтаційну роботу працівниками Бородянського ліцею.


Працівники ювенальної превенції Іванківського відділення Вишгородського відділу Національної поліції у школі провели профілактичні бесіди з попередження підліткової злочинності.


За підтримку у проведені акції «Новорічний подарунок дітям зони АТО» дякуємо батькам учнів:

1класу

Оксюти Діани

Чиренко Діани

2 класу

Дудара Івана

Потіхонько Дарини

Зарицької Каріни

Голубікова Іллі

Козир Вікторії

Андреєва Леоніда

Тишкевича Андрія

Левчук Карини

Іванченка Артема

Зінкіна Дениса

3 класу

Терещенко Софії

Олексієнка Антона

Шиян Крістіни

4 класу

Руденко Віталіни

Шуби Івана

Портної Вероніки

5 класу

Вишняк Віктора

Недолешко Тетяни

Романчук Дарини

Хвастової Анюти

 

6 класу

Дзех Вікторії

7 класу

Шуби Тетяни

Терещенка Валентина

8 класу

Геращенко Марини

Устименка Натаніеля

Чекана Олександра

9 класу

Мельник Мирослави

 

 

 



Члени батьківського комітету школи, обрані загальношкільною конференцією:

 

1. Мартиненко Т.В.             6. Бахеу Л.В.

 2. Дудар С.О.                      7. Шиян Ю.В. - голова батьківського комітету

 3. Казанцева І.В.                 8. Добровольська О.В.

 4. Коваль Ю.М.                  9. Мельник О.П.

 5. Вишняк Т.М.                  10. Матвеєва О.І.



 

З метою профорієнтаційної роботи серед школярів у школі відбулася зустріч з працівниками Бородянського ліцею



Профорієнтація учнів    

       

Зустріч учнів 9, 11 класів з працівниками Катюжанського вищого професійного училища, які надали докладну інформацію щодо професійної підготовки у  навчальному закладі.     

 



Поїздка до зоопарку

      

. Відбулася поїздка до зоопарку "12 місяців", де учні подивилися виставу цирку на льоду "Гранд".



Шкільні гуртки

У школі працюють гуртки "Джерельце" (керівник Колісніченко В.М.) та "Умілі руки" (керівник Т.В. Губиш).   Гурток "Умілі руки"  із задоволенням відвідує і учениця, для якої організоване інклюзивне навчання. 

          



Козачата

Прийом у члени товариства "Козачата" учнів 1-2 класів

           



 

Поради практичного психолога батькам учнів

ДЕСЯТЬ ЗАПОВІДЕЙ БАТЬКІВСТВА

Дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти;

Дитину висміюють, вона стає замкнутою;

Дитину хвалять, вона вчиться бути шляхетною;

Дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе;

Дитина росте в докорах, вона вчиться жити з почуттям провини;

Дитина росте в терпимості, вона вчиться розуміти інших;

Дитина росте в чесності, вона вчиться бути справедливою;

Дитина росте в безпеці, вона вчиться вірити в людей;

Дитина росте у ворожнечі, вона вчиться бути агресивною;

Дитина росте в розумінні і дружелюбності, вона вчиться знаходити любов у цьому світі. 

 

 

Десять заповідей для мами

і тата майбутнього першокласника

·        Починайте «забувати» про те, що ваша дитина маленька. Давайте їй посильну роботу дома, визначте коло її обов’язків. Зробіть це м’яко: «Який ти в нас уже великий, ми навіть можемо довірити тобі помити посуд».

·        Визначте загальні інтереси. Це можуть бути пізнавальні інтереси (улюблені мультфільми, казки, ігри), так і життєві (обговорення сімейних проблем).

·        Залучайте дитину до економічних проблем родини. Поступово привчайте порівнювати ціни, орієнтуватися в сімейному бюджеті (наприклад, дайте гроші на хліб і на морозиво, коментуючи суму на той й на інший продукт).

·        Не лайте, а тим більше – не ображайте дитини в присутності сторонніх. Поважайте почуття й думки дитини. На скарги з боку навколишніх, навіть учителя або вихователя, відповідайте: «Спасибі, ми обов’язково поговоримо на цю тему».

·        Навчіть дитину ділитися своїми проблемами. Обговорюйте з нею конфліктні ситуації, що виникли з однолітками і дорослими. Щиро цікавтеся її думкою, тільки так ви зможете сформувати в неї правильну життєву позицію.

·        Постійно говоріть з дитиною. Розвиток мовлення – запорука гарного навчання. Були в театрі (цирку, кіно) – нехай розповість, що більше всього сподобалося. Слухайте уважно, ставте запитання, щоб дитина почувала, що вам це цікаво.

·        Відповідайте на кожне запитання дитини. Тільки в цьому випадку її пізнавальний інтерес ніколи не згасне.

·        Постарайтеся хоч іноді дивитися на світ очима вашої дитини. Бачачи світ очима іншого – основа для взаєморозуміння.

·        Частіше хваліть вашу дитину. На скарги про те, що щось не виходить, відповідайте: «Обов’язково вийде, тільки потрібно ще раз спробувати». Формуйте високий рівень домагань. І самі вірте, що ваша дитина може все, потрібно тільки допомогти. Хваліть словом, усмішкою, ласкою й ніжністю.

·        Не будуй те ваші взаємини з дитиною на заборонах. Погодьтеся, що вони не завжди розумні. Завжди пояснюйте причини ваших вимог, якщо можливо, запропонуйте альтернативу. Повага до дитини зараз – фундамент шанобливого ставлення до вас тепер і в майбутньому.

 

Пам’ятка для батьків майбутнього першокласника

   У 6 – 7 років формуються мозкові механізми, що дозволяють дитині бути успішною у навчанні. Медики вважають, що у цей час дитині дуже важко. І тисячу разів були праві наші прабабусі, які відправляли своїх нащадків у гімназії тільки у 9 років, коли нервова система вже сформувалася. Однак серйозних зривів і хвороб можна уникнути і сьогодні, якщо дотримуватися найпростіших правил.

Правило 1

  Ніколи не відправляйте дитину одночасно в перший клас і якусь секцію або гурток. Сам початок шкільного життя вважається важким стресом для семирічних дітей. Якщо маля не зможе гуляти, відпочивати, робити уроки без поспіху, у неї можуть виникнути проблеми зі здоров’ям, невроз. Тому, якщо заняття музикою та спортом здаються необхідною частиною виховання, почніть водити дитину у ці гуртки за рік до початку навчання або із другого класу.

Правило 2

    Пам’ятайте, що дитина може концентрувати увагу не більш як на 10–15 хв. Тому, коли ви з нею будете робити уроки, кожні 10–15 хвилин необхідно перериватися й обов’язково давати маляті фізичну розрядку. Можете просто попросити пострибати на місці 10 разів, побігати або потанцювати під музику кілька хвилин. Почати виконання домашніх завдань краще з письма. Можна чергувати письмові завдання з усними. Загальна тривалість занять не має перевищувати однієї години.

Правило 3

 Комп’ютер, телевізор і будь-які заняття, що вимагають значного зорового навантаження, мають тривати не більше години на день – так вважають лікарі-офтальмологи й невропатологи в усіх країнах світу.

Правило 4

 Протягом першого року навчання ваше маля потребує підтримки. Дитина не тільки формує стосунки з однокласниками й учителями, але й уперше розуміє, що з нею самою хтось хоче дружити, а хтось – ні. Саме у цей час у маляти складається свій власний погляд на себе. І якщо ви хочете, щоб із нього виросла спокійна і впевнена у собі людина, - обов’язково хваліть! Підтримуйте, не лайте за й неакуратність у зошиті. Усе це – дрібниці порівняно з тим, що від нескінченних докорів і покарань ваша дитина не буде вірити у себе. 

Кілька коротких правил

1. Показуйте  дитині, що її люблять такою, якою вона є, а не за якісь досягнення.

2. Не можна ніколи (навіть у пориві гніву) говорити дитині, що вона гірша за інших.

3. Треба чесно й терпляче відповідати на будь-які  її запитання.

4. Намагайтесь щодня знаходити час ,щоб побути наодинці зі своєю дитиною.

5. Учіть дитину вільно спілкуватися не тільки зі своїми однолітками, а  й  з  дорослими.

6. Не соромтесь підкреслювати, що ви пишаєтеся своїм малюком.

7. Будьте чесні в оцінках своїх почуттів до дитини.

8. Завжди говоріть  дитині правду, навіть коли вам це невигідно.

9. Оцінюйте тільки вчинки дитини, а не її саму.

10. Не домагайтеся успіху силою. Примус – найгірший варіант морального виховання. Примус у сім’ї порушує особистість            дитини.

11. Визнайте право дитини на помилку.

12. Думайте про дитячий «банк» щасливих спогадів.

13. Дитина ставиться до себе так, як ставляться до неї дорослі.

14. І взагалі, хоч інколи ставте себе на місце своєї дитини, і тоді ви краще зрозумієте, як її виховувати.

 

Рекомендації батькам гіперактивних дітей

    · У своїх відносинах із дитиною дотримуйтеся «позитивної моделі». Хваліть її в кожному випадку, коли вона цього заслужила,підкреслюйте успіхи. Це допоможе зміцнити в дитини впевненість у власних силах.

           ·  Уникайте повторень  слів «ні» і «не можна».

           ·  Говоріть стримано, спокійно і  м’яко.

          ·  Давайте дитині тільки одне завдання на певний відрізок часу ,щоб вона могла його завершити.

          ·  Для підкріплення усних інструкцій використовуйте зорову стимуляцію.

          ·  Заохочуйте дитину до всіх видів діяльності, що вимагають концентрації уваги.

     · Підтримуйте вдома чіткий розпорядок дня. Час прийму їжі, виконання домашніх завдань і сну повинний відповідати цьому розпорядкові.

      · Уникайте по можливості скупчень людей. Перебування у великих магазинах, на ринках, у ресторанах тощо чинить на дитину надмірно стимулюючий вплив.

      · Під час ігор обмежуйте дитину тільки одним партнером. Уникайте неспокійних, гучних приятелів. Оберігайте дитину від стомлення, оскільки воно призводить до зниження самоконтролю і наростання гіперактивності. Давайте дитині можливість витрачати  надлишкову  енергію. Корисна щоденна фізична активність на свіжому повітрі: тривалі прогулянки, біг, спортивні заняття.

Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей    

У роботі з дітьми з тривожністю необхідно:

       ·    Постійно  підбадьорювати, заохочувати,  демонструвати впевненість у їхньому успіху, у їхніх можливостях;

      ·    Виховувати правильне ставлення до результатів своєї діяльності,уміння правильно  оцінити їх, опосередковано ставитися до власних успіхів, невдач, не боятися помилок, використовувати їх для розвитку діяльності;

      ·    Формувати правильне ставлення до результатів діяльності інших дітей;

      ·     Розвивати орієнтацію на спосіб діяльності ;

      ·   Розширювати і збагачувати навички спілкування з дорослими й однолітками, розвивати адекватне ставлення до оцінок і думок інших людей;

      ·   Щоб перебороти скутість, потрібно допомагати дитині розслаблюватися, знімати напругу за допомогою рухливих ігор, музики, спортивних вправ; допоможе інсценізація етюдів на прояв сміливості, рішучості, що потребує від дитини психоемоційного ототожнення себе з персонажем; ігри ,що виражають тривожність, занепокоєння учасників, дають змогу емоційно відкинути пригніченість і страх, оцінити їх як характеристики ігрових персонажів, а не даної дитини і на основі психологічного «розототожнення» з носієм гнітючих переживань позбутися власних страхів.

     ·  Не сваріть дитину за те, що вона посміла гніватися на вас. Навпаки, поставтеся до неї, до її обурення з розумінням і повагою: допоможіть їй усвідомити і сформулювати свої претензії до вас.

      ·    Тільки тоді, коли емоції згаснуть, розкажіть дитині про те, як ви переживали, коли вона виявляла свій гнів. Знайдіть разом із нею вдалу форму висловлювання претензій.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz