Вівторок, 26.09.2017, 18:18
Вітаю Вас Гість | RSS

Розважівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Превентивне виховання

 
      

До дня здоров'я у рамках проведення тижня "Ми - за здоровий спосіб життя" учні 1-11 класів були залучені до участі в акції "Візьми цукерку замість цигарки".



     

У рамках місячника соціально-психологічної служби "Що є цікавого в нашому житті?" практичний психолог СергієнкоВ.І.  провела заняття-тренінги з учнями 6 класу "Мій дружній клас" та з учнями 7 класу - "Спілкування - це легко".

    



День веселої перерви

      

     З метою виховання позитивного ставлення до життя школярів, для учнів 1-6 класів практичним психологом Сергієнко В.І. було проведено День веселої перерви та організовано виставку колажів "Посміхнись життю".



 План

спільних дій адміністрації, педагогічного колективу та комісії правопорядку

Розважівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

щодо профілактики злочинності й правопорушень серед учнів школи   

 

№ з/п

Зміст заходу

Термін виконання

Відповідальний

1

 Аналізувати причини (умови) фактів  вчинення  неповнолітніми правопорушень та  злочинів

Постійно

  Заступник директора з  виховної роботи,  голова  комісії

2

  Забезпечити своєчасне виявлення сімей, які  опинилися в складних життєвих обставинах, і  систематичну перевірку умов утримання та  виховання  в них дітей. В разі виявлення  фактів бездоглядності  дітей, вживати  необхідні заходи.

Постійно

 Заступник директора з  виховної роботи,  соціальний педагог

3

 

  Заслуховувати звіт суб’єктів соціальної  служби про  роботу з сім’ями, які опинилися в  складних життєвих  обставинах.

  Щоквартально

 Заступник директора з  виховної роботи,  голова  комісії

4

 Організувати систематичне проведення  спільних  профілактичних рейдів «Вулиця»,  «Підліток»,  «Канікули».

  Постійно  (за окремим графіком)

 Заступник директора з  виховної роботи,  голова  комісії

5

 Забезпечити контроль за працевлаштуванням  випускників, звернувши особливу увагу на  дітей-сиріт  та дітей, позбавлених  батьківського піклування. При  виявленні  порушень прав дітей сприяти усуненню  зазначених недоліків.

Постійно

 Заступник директора з  виховної роботи,  соціальний педагог,  класні керівники

6

  Проводити індивідуально-профілактичну  роботу з  дітьми, що перебувають на  профілактичних обліках,  на обліку дітей, які  опинилися в складних життєвих  обставинах.

Постійно

 Заступник директора з  виховної роботи,  соціальний педагог

7

 Проводити засідання педагогічних рад  спільно з  батьками, працівниками підрозділів  кримінальної  міліції у справах дітей, служб у  справах дітей при  розгляді питань щодо  випадків девіантної поведінки  учнів та  вчинення ними правопорушень.

Постійно

  Адміністрація школи

8

 Проводити профілактичну операцію «Урок».

Постійно

  Адміністрація школи

9

 Систематично аналізувати на спільних  засіданнях і  нарадах стан роботи з  профілактики правопорушень,  бездоглядності і безпритульності серед  підлітків.

Постійно

  Комісія правопорядку,    адміністрація школи

10

 Здійснювати постійний контроль за  забезпеченням  повного охоплення дітей  навчанням у мікрорайоні  школи. Посилити  контроль за персональним обліком  дітей, які  з  різних причин не відвідують школу.

Постійно

 Адміністрація школи,  соціальний педагог,  класні керівники

 

 

 11 

 Запровадити практику щомісячного розгляду на  засіданнях рад з профілактики правопорушень  школи  результати роботи з попередження  підліткової  злочинності, дитячого алкоголізму та  інших негативних  явищ у молодіжному  середовищі.

Постійно

 Адміністрація школи,  голова    комісії   правопорядку

12

  Забезпечити роботу загальнодоступних гуртків,  спортивних секцій, клубів і залучення до участі в  них  учнів.

Постійно

  Адміністрація школи

13

 Щороку проводити місячник правових знань з  метою  популяризації права, формування сталого  інтересу до  права, професійної орієнтації учнів.

Постійно

 Заступник директора з  виховної роботи,  вчитель  правознавства

 

14

  Активізувати інформаційно-освітню роботу з  питань  запобігання вживанню учнями пива,  слабоалкогольних  та алкогольних напоїв,  наркотичних засобів,  психотропних речовин як  важливих чинників зростання  злочинності.

Постійно

 Заступник директора з  виховної роботи,  класні  керівники

15

 Покращити роботу з учнями, які перебувають на  внутрішньошкільному обліку. Забезпечити  складання  та виконання планів індивідуального  психолого-  педагогічного супроводу дітей  зазначених вище  категорій. 

Постійно

 Заступник директора з  виховної роботи,  класні  керівники,  практичний  психолог

16

   Проводити акції «Молодь проти наркоманії»,  «Молодь  проти злочинності та насильства»,  «Молодь за  здоровий спосіб життя», «Спорт  проти злочинності» з  метою пропаганди  здорового способу життя молоді.

Постійно

 Заступник директора з  виховної роботи,  класні  керівники

Програма роботи з дітьми категорії «важкі» підлітки
 

Програма роботи

з дітьми категорії «важкі» підлітки

 

№ з/п

Напрямки роботи

Термін виконання

Відповідальний

1

Психологічний супровід:

  • Групове та індивідуальне консультування підлітків з проблем: конфлікти в колективі, міжособистісні взаємини, особисті проблеми тощо.
  • Психологічна допомога дітям, які зазнають насильства з боку однолітків.

     На запит

 

 

     На запит

 Практичний психолог

 

 

 Практичний психолог

2

  Патронаж «важких» підлітків:

  • Відвідування сімей, в яких виховуються «важкі» підлітки.
  • Організація зустрічей з кримінальною міліцією.
  • Облік підлітків з девіантною поведінкою, які:
  • не відвідують заняття в школі;
  • схильні до правопорушень.

  Протягом року

 

  За потребою

 

  Постійно

  Соціальний педагог,    класні керівники

 Соціальний педагог

 

 Соціальний педагог

3

 

Профілактика адитивної поведінки підлітків:

  • Консультування вчителів та батьків з проблем важко вихованості.
  • Індивідуальне консультування учнів.
  • Просвіта батьків та педагогів через інформаційний стенд.
  • Участь у проведенні тематичних тижнів.
  • Семінар – тренінг для класних керівників «Допоможи дружити».
  • Лекція для підлітків «Моя доля. У чиїх вона руках?»
  • Батьківський лекторій «Особливості розвитку підлітків».

  На запит

 

  На запит

 

  Протягом року

  Січень

  Лютий

  Березень

Практичний психолог

Практичний психолог,

 соціальний педагог

 

 Класні керівники

 Практичний психолог

 Соціальний педагог

 Практичний психолог

Програма роботи з дітьми, що опинилися в складних життєвих обставинах
 

Програма роботи

з дітьми, що опинилися в складних життєвих обставинах

 

з/п

Напрямки роботи

Термін виконання

Відповідальний

1

   Психологічний супровід:

  • Індивідуальні консультації з батьками, учнями, педпрацівниками.
  • Діагностика емоційного стану учня.

 

    На запит

 

За потребою 

 

Соціальний педагог

 

 Практичний психолог

2

  Патронаж сімей, в яких виховуються діти    даної категорії

   Протягом року

   Соціальний педагог, 

   класні керівники

3

  Контроль за відвідуванням школи учнями,    що опинилися в складних сімейних  обставинах

   Постійно

   Соціальний педагог, 

   класні керівники

4

   Просвітницькі заходи:

  • Лекторій для батьків: «Як стати другом для своєї дитини».
  • Виховна година: «Розвиток позитивного мислення».
  • Анкетування на тему: «Вивчення взаємодії батьків та дітей».
  • Організація та поновлення інформаційного стенду.

   Січень

 

   Лютий

   Березень

   Протягом року

 

   Соціальний педагог

 

   Практичний психолог

   Соціальний педагог

   Практичний психолог,

   соціальний педагог

5

   Залучення дітей до гурткової роботи

   Постійно

   Класні керівники

 6

   Залучення дітей до участі в позакласних    шкільних заходах

   Постійно

 

   Класні керівники,      заступник з виховної    роботи

 
Правила для учнів
 

 

П р а в и л а   д л я   у ч н і в

 

     1. Загальні  правила:

     Учні зобов’язані:

     ●  виконувати правила внутрішнього розпорядку школи;

     ●  старанно вчитися;

     ●  зразково поводитися;

     ●  брати участь у суспільному житті та суспільно корисній праці;

      Учні повинні:

     ●  берегти майно школи;

     ●  обережно поводитися як із власними речами, так із  речами інших;

     ●  якщо учні заподіяли школі збитків, то вони відшкодовують за рахунок батьків та осіб, що їх замінюють;

     ●  знаходитися на вулиці без дорослих дозволяється:

     учням 1-4 класів — до 20 години;

     учням 5-11 класів — до 21 години.

     ●  якщо пропущено хоч один день занять, необхідно мати  документ (1 день — записка від батьків чи довідка від лікаря, 2, 3 і більше — довідка від лікаря);

 

      2. Зовнішній вигляд:

● приходити до школи необхідно в чистому та випрасуваному одязі ділового або напівділового стилю, у чистому взутті;

● не дозволяється приходити у спортивному костюмі, обтягуючому, прозорому та занадто відкритому одязі, шортах, міні-спідницях;

● зачіска повинна бути охайною, довге волосся — зібраним або заплетеним;

● не дозволяється приходити на навчання з макіяжем, яскравим манікюром тощо;

● на уроки фізкультури і на заняття в шкільній майстерні приносити відповідний змінний одяг та змінне взуття.

 

       3. Прихід учня до школи:

      ● приходити до школи за 15-20 хвилин до початку занять;

      ● залишати в гардеробній верхній одяг;

● зайняти своє робоче місце та приготувати все необхідне навчальне приладдя (зошит, підручник, щоденник тощо) до уроку;

● у дверях необхідно пропускати вперед учителів, молодших школярів, батьків. Хлопці пропускають уперед дівчат;

● не дозволяється приносити до школи та на її територію з будь-якою метою та використовувати будь-яким способом зброю (навіть іграшкову), вибухонебезпечні та вогненебезпечні речовини, гострі предмети, карти (гральні), алкогольні напої, сигарети, жувальні гумки; літературу, аудіо-, відео- та CD-продукцію аморального змісту.

 

4. Поведінка учня на уроках:

● після дзвоника негайно зайняти своє робоче місце у класі, тримати його в чистоті;

● не дозволяється використання плеєрів та мобільних телефонів під час навчального процесу;

● коли вчитель заходить до класу, мовчки підвестися, привітатися з ним, сідати тільки після дозволу вчителя;

● за столом сидіти рівно, уважно слухати пояснення вчителя та відповіді учнів;

● відповідати голосно, виразно, не поспішаючи;

● якщо хочеш поставити вчителю запитання або відповісти, підніми руку. З дозволу вчителя піднімися і постав питання (дай відповідь);

● не можна виправляти відповіді учня без дозволу вчителя, підказувати;

● під час уроку дотримуватися порядку, не залишати після себе на столі сміття, папір;

● після дзвоника з уроку поводитися та виходити із класу спокійно, тільки з дозволу вчителя.

 

5. Поведінка учнів на перерві:

● у класі на перерві залишаються тільки чергові, які з дозволу вчителя провітрюють кімнату, готують кабінет до уроку;

● у приміщенні школи дотримуватися порядку, розмовляти  спокійно. Учням молодших класів не підніматися без особливої потреби на другий поверх;

      ● на сходах триматися правої сторони;

● вітатися з працівниками школи, батьками та іншими дорослими;

● дбати про чистоту у школі;

● після дзвінка на урок не затримуватися в коридорі;

● тютюнопаління в школі та на пришкільній території суворо забороняється.

 

6. Поведінка учнів поза школою:

● поводитися ввічливо;

● сідати у громадський транспорт тільки тоді, коли всі дорослі сіли і є вільні місця;

● бути уважним до дорослих та молодших за віком, хворих, літніх людей;

● дбайливо ставитися до природи;

● неповнолітнім забороняється вживати алкогольні напої, наркотичні речовини, палити.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz