Вівторок, 26.09.2017, 18:12
Вітаю Вас Гість | RSS

Розважівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Сценарій літературного квесту в рамках тижня світової літератури
04.11.2013, 17:55

Літературний квест.

Для учнів 7-11 класів

Мета:організувати активне дозвілля дітей,викликати інтерес до скарбниці світової літератури, розвивати пізнавальні інтереси, логічне мислення, кмітливість; сприяти виявленню організаторських та творчих здібностей; спонукати до читання художньої літератури.

Реквізит: маршрутні листи, ручки, відомості для підрахунку балів, конверти із завданнями для ключових пунктів.

Хід квесту

Ведуча. Доброго дня усім присутнім, а також тим, хто вирішив спробувати свої сили в літературному квесті!

Наша гра проходить в рамках тижня світової літератури. Учасникам гри стануть в пригоді їхні знання творів та теорії літератури, а також логіка, витримка та бажання перемогти. Отже, давайте познайомимося з героями сьогоднішнього змагання : вітаймо оплесками команди-квестори!

Ведуча по черзі називає команди.

Ведуча. Не помилюся, якщо скажу, що результат квесту наполовину залежить від підготовки команд-учасниць, ще на 25% від їх бойового настрою та зібраності, але не останню роль відіграє і її величність фортуна! Нехай вона буде прихильна до всіх в однаковій мірі, а за правильністю і чесністю квесту простежить наше професійне журі, з яким прийшов час познайомитися поближче! отже, вітайте оплесками членів суддівської колегії:

голова журі –___________________________________________________

члени журі -  ___________________________________________________ 

Ведуча. А зараз настав час ознайомити вас, шановні друзі, з умовами нашого літературного квесту. Першим вашим завданням буде презентувати назву та девіз вашої команди. Потім кожна команда отримає маршрутний лист, у якому позначено ключові пункти, на яких ви будете виконувати завдання на літературознавчу тематику. Ці завдання дадуть вам змогу отримати певну кількість балів. Окрім того, на кожній станції ви будете отримувати ключові слова, з яких потім, після проходження останнього ключового пункту, складете речення та презентуєте його зміст в оригінальній формі, що і буде останнім вашим завданням. Мені залишається тільки побажати командам проявити себе якнайкраще та заробити максимум очок на кожному з ключових пунктів! Я оголошую перше завдання. Прошу кожну команду презентувати свою назву та девіз.

Поки журі оцінює яскравість та влучність назв та девізів команд, прошу капітанів отримати маршрутні листи та вирушити по ключовим пунктам.

Зміст завдань ключового пункту № 1

1.Що означає слово «Біблія»? (Книга)

2. Назвати імена синів Тараса Бульби. (Остап та Андрій)

3.Де стріляв Жульєн Сорель, герой роману «Червоне і чорне» Ф. Стендаля, у пані де Реналь? (У церкві)

 4.Жанр «Божественної комедії» Данте. (Поема)

5. Правило «трьох єдностей» у класицистичній драмі. (Єдність часу, місця, дії)

 (Оцінювання: кожна правильна відповідь – один бал)

Зміст завдань ключового пункту № 2

1. Священна книга Ісламу. (Коран)

2.Видатний німецький письменник-просвітник, друг Гете, з яким він змагався у написанні балад. (Фрідріх Шиллер).

3.Ліричний вірш, який складається з 14 рядків: двох чотиривіршів та двох тривіршів. (Сонет)

4.У сукні якого кольору з’явилася Анна Кареніна на балу? (Чорного)

5.До якої породи належав собака Артемон із казки «Пригоди Буратіно»? (Пудель)

(Оцінювання: кожна правильна відповідь – один бал)

Зміст завдань ключового пункту № 3

1.Хто є автором роману «П’ятнадцятирічний капітан» ? (Жуль Верн)

2.На робочому столі Бальзака стояв бюст, на якому був напис: «Що він не зробив мечем, я зроблю пером». Чий це був бюст? (Наполеона Бонапарта)

3.Назвати імена руських богатирів молодшого покоління. (Ілля Муромець, Добриня Микитич,Альоша Попович)

4. Ім’я улюбленої героїні  О.С.Пушкіна?(Тетяна Ларіна)

5. Головні релігії світу. (Християнство, іслам, буддизм)

 (Оцінювання: кожна правильна відповідь – один бал)

Зміст завдань ключового пункту № 4

1. Ким за професією був Дервіль, герой твору О. де Бальзака «Гобсек»? (Адвокат)

2.Імя автора новели «Перевтілення» (Франц Кафка)

3.Як звали лицаря, позбавленого спадщини, з роману Вальтера Скотта? (Айвенго)

4. Установити історику-культурну добу, характерними ознаками якої є:

Ø Руйнування старого як нерозумного;

Ø Віра в «царство розуму».

Ø Ідеальний герой – «природна людина», не зіпсована порядками і забобонами феодально-монархічного суспільства.

                                                                                                   (Просвітництво)

5. З чим порівнював Гоголь шаровари козака в повісті «Тарас Бульба»?

                                                                                                   (З Чорним морем)

Після проведення командних інтелектуально-логічних ігор літературознавчого спрямування за визначеними маршрутами команди-квестори збираються в актовій залі для презентації закодованої фрази та церемонії нагородження. Ведуча запрошує кожну команду презентувати закодовану фразу: «Література – скарбниця духовних багатств людства».

Ведуча. Отже, це була остання презентація! Прошу всі команди зайняти свої місця у нашій залі. Тим часом журі підводить підсумки літературного квесту.

Журі оголошує результати.

Церемонія нагородження.

Ведуча. Дякуємо за активну участь усім квестівцям! До зустрічі! Будьте розумними!

Категорія: Мої файли | Додав: учитель
Переглядів: 4302 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz